Psykososialt- og organisatorisk arbeidsmiljø
- å utarbeide førebyggende retningslinjer om psykososiale forhold, t.d. om konflikthandtering, handtering av vald og truande hendingar, krisehandtering og debriefing
- utarbeiding av rutiner og retningslinjer om organisatoriske forhold, som arbeidsavtalar, arbeidsplanar, medverkad, omstilling, kontrolltiltak, varsling, opplæring, aleinearbeid, arbeidstid, påseplikt, stillingsskildringar, arbeidsinstrukser og oppseiing
- kartlegging og risikovurdering av psykososiale forhold, bistå i spørreundersøkingar, eller andre undersøkingar på gruppe/individ nivå
- konflikthandtering, oppfølging av vald og truande hendingar, oppfølging ved mobbing og trakassering, krisehandtering og debriefing/defusing
- informasjon og opplæring om konfliktførebygging, vald, emosjonelt arbeid, psykiske belastning, pårekneleg atferd, stressmeistring og leiarrettleiing
- kartlegging og risikovurdering av organisatoriske forhold
- gje forslag til førebyggende tiltak, til dømes i samband med omstillingsprosessar, organisering av arbeidet og helsefremmande arbeidsplassar
- informasjon og opplæring om arbeidsgiver sine plikter, medverkning, omstilling, kontrolltiltak, varsling, arbeidstid, introduksjon av nytilsette, opplæring av frammandspråklege, organisering av arbeidet, ansvarslinjer og påseplikt

Ysst HMS har 2 ergoterapeutar som kan bistå med; Ergonomisk kartlegging av arbeidsmiljø, Informasjon og opplæring i forhold til ergonomiske arbeidsmiljøfaktorar.
HMS/IK og kvalitets – system, oppbygging og revisjon mm. Bistå i utarbeiding av retningslinjer og dokumentasjon innanfor området yrkeshygiene, t.d. kjemikaliehandtering
Ysst HMS utfører legeundersøking i samband med: Offshore attest, Røyk – og kjemikaliedykkar, Førerkortattest
Ved enkelte typar arbeid med særlig helserisiko har arbeidsgjevar plikt til å sørge for at arbeidstakarane gjennomgår helseundersøkingar.
Ysst HMS kan ta avstøyping til formstøypte øyreproppar. Dette gjer me i samarbeid med Safesound AS.
Ved rusproblematikk i arbeidslivet kan Ysst bistå både bedrifta og den tilsette med oppfølging.
BHT kan bistå arbeidsgjevar ved planlegging, tilrettelegging og organisering av arbeidet, samt andre tilhøve som har betydning for helse og trivsel på arbeidsplassen.
Krise og ulukke råkar mange kvart år, men likevel så sjeldan at me som enkeltmenneske ikkje har erfaring på korleis ein best kan handtera desse.